سلام

ظهرتون بخیر

من شمیم هستم از بچه های وب اگر چه تو این مدت با بروبچ برا وب کار کرده بودیم

ولی تنهایی چیزی تو وب ننوشته بودم.

امروز من ُمینو ُفاطمه و نجمه امتحان تنیس داشتیم ُمن و فاطمه گند زدیم من که دیگه حسابی گل کاشتم معلوم نیست استادبهم پاسم کنه یا بندازتم فقط مینو عالی داد از نجمه هم خبر ندارم

چون با یار ترشیدش (هادی)جیم شدند.

خلاصه امروز حسابی حالم گرفته شد.بچه ها رفتن خونه هاشون منم عصر میرم.

برا امروز کافی بعدا حتما میام پیشتون

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 http://shandel-arezoo.blogfa.com/

سلام
از ان در شگفتم که در سینه دلی ندارند و می پندارند
اسایش وسعادت بشر جز عشق راه دیگری دارد.
((ویکتور هوگو))



از زندگی.... از زندگی مرخصی گرفت
- یعنی چی؟؟؟
- یعنی یه چند روزی زندگی نکرد... زنده نبود... خیلی خستم
- خوب یه کم بخواب
- خواب نه... نمیذارن که ادم راحت بخوابه
- پس چی؟؟؟
- مثلا یه ماه بری تو کما بعد خوب شی
- چه فرقی میکنه... بالاخره که باید بلند شی... اونجوری بازم خستهای
مثل اینه که یه چند ساعت خوابیده باشی... فقط همین
- نه، دوست دارم... کاشکی میشد
- خوب میتونی کاملا مرخصی بگیری... اینم خوبهها...


خیلی وقته یاد من نکردید


مهدی پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:12

برید ای بدبخت های ترشیده فکری به حال خودتون بکنید.اگر هنر دارید برید یکی از پسرای ترشیده رو از ترشیدگی در بیارید.فقط به درد همون ترشی می خورید نه به درد زندگی

اول........ هر کلامی سلام(سلام کردن بلد نیستی)

بعد آقا مهدی...بی ادبی و بی تربیتی توی این وبلاگ نداریم

یکم مودب باشید

ثانیا حق توهین کردن هم ندارین

دختران این وبلاگ بهترین و خوبترین دوستانی هستن که من می

شناسم و یک تار موی اونارو به صدهزار تای شما نمیدم

ثالثا ما اگه خودمون لب تر کنیم همین امشب سر سفره عقد هستیم اما

مگه شر هرته که دختر به هر کسی بدیم ...

رابعا قصیه پسرای ترشیده رو به ما نچسبون!!!!!!خودتون حلش کنید


خدافظ

آهوی وحشی دل سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 http://azmeshgh.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد