عروس خانم

 

سلام،

 

بابا جون خوبم روزت مبارک

 

روز  پدر رو به تمام بابا های خوب ایروونی تبریک میگم

خاک پای توام ای پدر.....

دوستت دارم

خب حالا   خوبین سر خوشین

خب بابا منم دیگه...مینو ...آره مینو خانم عزیز خانم ...دل ودلبر

فدات بشه حسودا...چشم نخوری ایشاالله

می دونم شما هم حق دارین اشتباه بگیرین

 نه اینه که این وبلاگ هزار و یک مدیر داره  و شما هم ...حق دارین اشتباه کنید....

 

نمی دونم  باید چی بگم

 

عروس خانم یکم دارن خجالت می کشن...

 

خب یه خبر خوش بگم....چشم شیرینی محفوظه...باشه

چشم پیتزای شما سه دوست خوبم هم محفوظه...بابا تسلیم دیگه

اگه یه بار دیگه اذیتم کنید میرم به مهدی جونم میگم...عزیزم قربونش برم ...نخیرم ...ندید پدید نیستم

 

خب شوهرمه دوسش دارم...

 

راستی من هم خبر ازدواج فاطمه با سید مصطفوی رو میدم...شلو لو لولولولولولولولولولولو

 

خب دیگه همینه.... دیدین آق فرهاد که تو نظر خواهی در مورد بی شوهری ما حرف میزدید....

ما اگه لب تر کنیم سر سفره عقدیم....

خب اگه خدا بخواهد هفته دیگه هو خبر ازدواج شمیمو میدیم خوبه..... آره دیگه

 

بعدشم یه چشن مفصل میگیریم تو وبلاگ حدودا تو شهریور ماه که همهمون میایم دانشگاه خوبه

 

اوکی

وای اگه ملت بفهمن از زیر کار در رفتمو دارم وبلاگ بازی در میارم منو میکشن

خب

کاری باری... راستی نجمه و آقا هادی دو تایی رفتن مشهد...آره دیگه کیف حالی میکنن دیگه...

 

خوش بحالشون

باور کنید الان اصلا وقت ندارم که براتون بنویسم

چون چندین آدم گردن کلفت

(داداشارو میگم) نشستن دارن منو دید میزنن حیف که بابا اینجاست وگرنه منو....غلطای زیادی

به مهدی میگم اره

وای اگه ابوالفضل این چرت وپرتارو بخونه

چی میشه تا چند روز مورد تمسخرشون قرار میگیرم!!!!!!!!!!

 

به امید خوشبختی تک تک  شما دختران و پسران ایروونی

خوشبخت  و سلامت باشید

 

مرسی خدافظ               مدیر وبلاگ مینو خانم

یه خبر خوب

سلام

بعد از مدتی دوری از شما دوستای گلم خدا رو شکر امروز وقت کردم به وبلاگ سری بزنم و آپ کنم. امتحانات تموم شد و ما هم تونستیم با موفقیت امتحاناتو پشت سر بگذاریم.

 

تو این مدت خبرای خوبی از دوستای خوبم به دستم رسید یکی این که فاطمه رفت سر کار و بالاخره شد یه خانوم مهندس شاغل(شیرینی یادت نره فاطمه خانوم)

و دیگری اینکه.............

اول اون دست قشنگه رو بزن.........

مینو خانوم .......

مینو خانوم..............

مینو خانوم چی؟اگه گفتین؟چی ؟صدا نمیاد

بالاخره مینو خانوم هم به جمع متاهلین پیوست

از طرف من همه تو جشن ایشون و آقا مهدی دعوت هستین(حالا ببین هیشکی خودتو دعوت می کنه؟)

بله دو نفر از جمع ترشیدگان کم شدند(مینو خانوم و آقا مهدی)و این رو به جامعه ترشیدگان تبریک عرض می کنم.

 

اما از شوخی گذشته من به عنوان مدیر وبلاگ برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی می کنم.

فعلا تا خبرای خوب بعدی خدانگهدار